W czasie pandemii COVID-19, firmy działające w branży gastronomicznej wiedzą, że najwyższy priorytet to zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychiczny klientów, ale także swój i swoich pracowników.

Każda firma chciałaby mieć jak najlepszą reputację w branży i przynosić zyski, więc stara się osiągnąć ten cel. Obecnie kluczowe jest zapewnić nie tylko smak i jakość oferowanych produktów, ale również, coś co jest najważniejsze, wysokie standardy higieny.

Wiemy, że firmy troszczą się o zdrowie swoich klientów, dlatego firma Diversey dostarcza wąskiej, branżowej wiedzy o procedurach, wymogach i wyznacza nowe standardy higieny, które stały się teraz koniecznością.
Wysoki poziom procedur bezpieczeństwa, w przypadku firm z branży gastronomicznej, przynosi często efekt obniżania kosztów. Przykładowo, firmy mogą koncentrować się bardziej na podnoszeniu poziomu higieny, a w związku z tym wzrośnie reputacja w oczach klientów, niż np. z reklamy.

Wysokie standardy higieny mają pierwszoplanowe znaczenie we wszystkich sektorach przemysłu żywnościowego. Rezultaty związane z COVID-19 to nie tylko ograniczenia w ilości obsłużonych klientów i ilości grupowych rezerwacji, ale także widmo zniszczenia reputacji przedsiębiorcy. W sytuacji, kiedy lokale gastronomiczne tracą klientów, mogą stanąć w obliczu bankructwa.

Przedsiębiorcy, którzy wcielają standardy higieny w swoich lokalach mogą zminimalizować takie ryzyko. Taka droga prowadzenia interesu pozwoli chronić dotychczasowych klientów oraz utrzymać swoją reputację, bez ponoszenia zbędnych kosztów.

Dlatego firma Diversey zdecydował się wznowić swoją kampanią społeczną ‘Biała Lilia’ aby pomóc branży gastronomicznej właśnie teraz, w czasie pandemii całkowicie bezpłatnie.

Lokale, które wezmą udział w darmowym audycie i otrzymają więcej niż 80 punktów na 100 możliwych nadawanych przez niezależnych audytorów zostaną uhonorowane certyfikatem Białej Lilii i oznakowane logiem Kampanii. Natomiast restauracje niespełniające tego wymogu dostaną szczegółowe raporty pozwalające na poprawę standardów higieny.

Kampania Społeczna Biała Lilia nie wprowadza absolutnie systemu kar, istnienie projektu ma na celu poprawę standardów higieny w naszym państwie. Biała Lilia, która pracuje również na korzyść przedsiębiorców, zapewnia minimalizację strat finansowych i stara się to zapewnić tak samo, jak bezpieczeństwo konsumentów.

Projekt spowoduje to, że klienci chętnie wrócą do obiektów, a co za tym idzie przyciągną ze sobą nowych klientów, którzy widząc znak Białej Lilii będą mieli gwarancję, że obiekty zrobiły wszystko aby zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychicznych swoich klientów.