W czasie pandemii COVID-19 dla każdego z nas najwyższy priorytet to zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychiczny swój i swoich najbliższych.

Wszyscy chcielibyśmy wrócić do normalności z przed czasów kiedy oficjalnie została ogłoszona pandemia. Każdy z nas tęskni za czasem kiedy mogliśmy go spędzać w naszych ulubionych restauracjach bądź kawiarniach. Właśnie dlatego firma Diversey ze swoją kampanią społeczną „Biała Lilia”, chce pomóc restauracjom w procesie zapewnienia odpowiednich standardów dotyczących naszego bezpieczeństwa jako klientów restauracji.

Biała Lilia stawia zdrowie klienta na pierwszym miejscu, bez względu na klasę restauracji. W związku z tym, pierwszym wymogiem, jaki musi spełnić restauracja jest odpowiedni standard higieny w czasach COVID-19, a podstawowym prawem klienta jest wymaganie tej higieny.

Z drugiej strony nie jest jednoznaczne dla przeciętnego, dbającego o zdrowie swoje, jak i najbliższych, według jakich kryteriów dobierać miejsce do spożycia rodzinnego obiadu, business lunchu czy po prostu croissanta z kawą na śniadanie.

Naszą intencją jest aby inicjatywa „Biała lilia” pozwoliła w niezwykle prosty, acz jednoznaczny sposób zdeterminować bezpieczny, spełniający obecne wytyczne higieniczne i najwyższe standardy obiekt gastronomiczny, w którym konsument poczuje się w komfortowych warunkach prawdziwym gościem i powróci do niego niejednokrotnie.

Dzięki kampanii społecznej „Biała Lilia” takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat „Białej Lilli”, które będzie gwarancją że obiekty zrobiły wszystko aby zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychicznych swoich klientów w czasach COVID-19.